زندگی
.::: زندگی زیباست :::.
چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, :: 20:16 :: نويسنده : میثم علوی

زندگي پرشي دارد اندازه عشق

زندگي چيزي نيست که لب طاقچه عادت از ياد من و تو برود

زندگي حس غريبيست که يک مرغ مهاجر دارد

زندگي سوت قطاريست که در خواب پلي ميپيچد

زندگي گل به توان ابديت

زندگي چيزي نيست که لب طاقچه عادت از ياد من و تو برود

زندگي حس غريبيست که يک مرغ مهاجر دارد

زندگي سوت قطاريست که در خواب پلي ميپيچد

زندگي گل به توان ابديت

زندگي ضرب زمين در ضربان دلهاست

زندگي هندسه ساده تکرار نفسهاست

هر کجا هستم باشم آسمان مال من است

پنجره فکر هوا عشق زمين مال من است

آري آري با عشق زندگي زيباست
 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت20:35---14 فروردين 1392
زندگی مدتهاست طعم تلخش نشاند بر دل ما
ولی امروز آسمان آبی تر
سبزه ها سبز تر از دیروز است
این نشان از رخ زیبای خداست
باز هم خدا زیباتر از روز های دگر است
وبلاگ خوبی داری به منم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 179644
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1