.::: زندگی زیباست :::.

 علی پسر سالم از پدرش نقل می کند که در روزهای پایانی ماه رجب به محضر امام صادق علیه السلام شرفیاب شدم. حضرت نگاهی به من کردند و فرمودند: سالم! چیزی هم از این ماه روزه گرفته ای؟ پاسخ دادم: نه. حضرت به من فرمودند: ثوابی از تو فوت شده است که ارزشش را جز خدا کسی نمی داند. بعد فرمودند: این ماه را خداوند بر دیگر ماهها برتری داده و قدرش را بزرگ دانسته و کَرمش را بر روزه داران این ماه ضروری کرده است.

 

سالم می گوید پرسیدم: اگر در باقیمانده این ماه روزه بگیرم به بخشی از ثواب روزه داران این ماه دست پیدا می کنم؟

 

امام فرمود علیه السلام فرمودند: هر کس آخرین روز را روزه بگیرد از سختی جان دادن و ترس آغاز سفر قیامت و نیز از عذاب قبر در امان خواهد بود و هر کس دو روز پایانی این ماه را روزه بدارد اجازه نامه عبور از صراط به او داده می شود و هر کس سه روز پایانی این ماه را روزه بدارد از ترسها و سختی های روز قیامت در امان خواهد بود و به او نامه دوری از جهنم داده می شود.[4]

 منبع:تبیان

یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:32 :: نويسنده : میثم علوی

به گزارش « شیعه نیوز»، تروریستهای تکفیری در جدیدترین جنایت خود، به نبش قبر "حجر بن عدی" از فدائیان امیر المؤمنین حضرت علی (علیه السلام) و از صحابه های جلیل القدر پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) پرداختند.

تروریستها پس از نبش قبر این شهید اسلام در منطقه ی "مرج عذار" که در حال حاضر "غوطه" نامیده می شود، قبر و ضریح را کاملا تخریب کردند.

آنها در پی بغض و کینه ای که به شیعیان داشتند پیکر این شهید اسلام  که گویی تازه دفن شده  بود، را به منطقه ای نامعلوم انتقال دادند.

ما نیز این حرکت را محکوم میکنیم و دست روی دست میگذاریم!!!

به نظر شما اگر کسی به عرض و ناموس ما تعدی نماید و بعد ما بگوئیممن این تجاوز را محکوم میکنم اعاده حیثیت میشود؟ 

جواب اقدام , اقدام است نه حرف.

همین محکوم کردنها را در زمانی که بقیع تخریب میشد هم مسلمین انجام دادند.

غیرت مسلمین با ترانه های سکسی و فیلمهای ماهواره ای سست شده و ناموسشان را هم ببرند فقط متاسف میشوند و محکوم میکنند.بعدش هم یادشان میرود.

اگر ما مسلمین متحد بودیم و غیرت نشان میدادیم اصلا فرقه های سلفی و وهابی حیاتشان به 10 سال نمیرسید تا چه رسد به 200 سال و بیشتر .

دنيا در سراشيبى زوال

 

إِنَّ الدُّنْيا قَدْ دَنا فَناؤُها وَ زَوالُها وَ أَذِنَتْ بِالْوِداعِ وَ إِنّى أَدْعُوكُمْ إِلَى اللّهِ وَ رَسُولِهِ(صلى الله عليه وآله وسلم) وَ الْعَمَلِ بِكِتابِهِ وَ إِماتَةِ الْباطِلِ وَ إِحْياءِ السُّنَّةِ:

 

دنيا فنا و زوالش نزديك گرديده و در حال وداع است، و من شما را به سوى خدا و پيامبرش ـ كه درود خدا بر او و آلش باد ـ و عمل به قرآنش و ميراندن باطل و زنده كردن سنّت، دعوت مى‌كنم.

امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

منبع 

پيوندها


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 179644
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1